no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 7, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نقش معاون اجرایی در مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نقش معاون اجرایی در مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نقش معاون اجرایی در مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

دیباچه پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

درک مشکل پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بررسی بیشتر در رابطه با تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

ارائه مستندات پیرامون تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

پیش بینی نتایج در مورد تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

راهکارها پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق و ترغیب دانش آموزانم  به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

راه حل هاي پيشنهادي:

تهيه و ارائه‌ي پرسش‌نامه به دانش‌آموزان.

مشورت با افراد متخصص در اين زمينه

بررسي راه‌كارها ارائه شده و انتخاب بهترين راه

مطالعه كتب، مجلات، پايان‌نامه‌هاي مرتبط با موضوع و سركشي به سايت‌هاي مختلف

مشاهده رفتار دانش‌آموزان

برگزاري جلسات هم‌انديشي در  آموزشگاه

انتخاب راه جدید به طور موقت: 

بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید ، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را اجرا کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط کلاس و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.

اجرای راه حل ها

بعد از برگزاری چند جلسه دستور العمل زیر را به دانش آموزان دادم :

ــ برای خودمان یک برنامه شخصی بازیافت تهیه کنیم .

ــ تا جایی که ممکن است هر دو روی کاغذ را بنویسیم تا کاغذ سفید هدر نرود .

ــ مجلات ، روزنامه ها ، کارتن و مقواهایی که استفاده نمی شوند را روی هم بگذاریم و با طناب ببندیم .

روزنامه ها را به همراه زباله ها بیرون نریزیم .

شما عزیزان می توانید نقش معاون اجرایی در مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 221



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.