no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
مارس 20, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش و  اثر گذاری بر روند پیشرفت تحصیلی  دانش آموزم

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش و  اثر گذاری بر روند پیشرفت تحصیلی  دانش آموزمبا فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه مشکلات معاون اجرایی مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت مشکلات معاون اجرایی مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مشکلات معاون اجرایی مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

ارائه مستندات پیرامون ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب مادر دانش آموز خانواده طلاق به  پی گیری تحصیلی فرزندش

گرد آوري راه حل ها :

براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :

ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .

محبّت نمودن به او در حد متعادل

احترام و شخصيت دادن به او

تقويت روحيه ي اعتماد در او

مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه

درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم

تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي

تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران

ارا ئه الگو هاي مناسب  رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

انتخاب راه حل :

از بين راه حل هاي ارائه شده سعي كردم از همه ي آن ها استفاده كنم ولي بيشتر سعي كردم با مادر  او صحبت كنم زيرا بيشتر اختلال رفتاري او به نحوه ي بر خورد اين فرد  مي دانستم ،  پس در چند جلسه بحث و گفتگو ، مشكل عاطفي يا درسي او را به آنان يادآور كردم و با توضيح تأثيرات خانواده ، آنان را متوجّه وظايفشان كردم  كه در زمينه ي تر بيت فرزند خود چه وظايفي بر عهده دارند . در جلسه ای که با مدیر و معلم برگزار شد مقرر گردید که این دانش آموز در مدرسه مورد مشاوره قرار گیرد. ا ز مادر   علی دعوت به عمل آمد در جلسات متعدد در مدرسه برای رفع مشکل فرزندش شرکت نمود. و مادر علی را توجیه کردیم که توجه بیشتری به فرزندش داشته باشد و با محبت با وی برخورد نماید.

  1. مسئوليت دادن در خانه و مدرس.
  2. احترام به شخصيت او

با او صحبت كردم كه اگر منظم و درس خوان و مؤدب شود نماينده كلاس مي شود ( يعني در مقابل كار خوب پاداش   مي گيرد ، غير مستقيم آموزش دادم هر عملي  عكس العملي دارد ) .

به خاطر انجام كارهاي خوب و مناسب ، به جا حرف زدن و  درس خواندن و….. ،‌ از طريق تمام دانش آموزان يا خودم با دادن جوايز مورد تشويق و ترغيب قرارگرفت و در مقابل كارهاي خلاف و غلط تنبيه مي شد.

چگونگي كاربرد راه حل : شواهد 2

اولين قدم من صحبت با خانواده كه تا در مقابل خواسته هاي به حق او سر تعظيم فرود بياورند و درمقابل خواسته هاي نابجاي او سرسخت و يك زبان باشند . در پيش او بدي نفر سوم را نگويند و تمام رفتارهاي او را طي نامه اي به من گزارش دهند تا كارهاي خوب او را مورد تشويق وترغيب قرار دهم. از او خواستم تا فرزند خوبي براي آنها و شاگرد گلي براي من باشد و اگر آن طور كه گفته ام باشد نماينده كلاس مي شود.

شما عزیزان می توانید مشکلات معاون اجرایی مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 805



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.