no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت موضوع :اضافه وزن + پیشنهاد کوتاه ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت موضوع :اضافه وزن + پیشنهاد کوتاه ارزشیابی
zip
ژانویه 24, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت موضوع :اضافه وزن + پیشنهاد کوتاه ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل اضافه وزن دانش آموزم

راه حل های پیشنهادی از دیدگاه ورزش

رژیم غذایی به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست شناخت ورزش هایی که برای کاهش وزن موثر باشند برای کاهش وزن مفید است ورزش ایروبیک یکی از بهترین تمرینات برای کاهش وزن است اما این کار نیاز است تا برای بهینه سازی نتایج با فعالیت و رژیم غذایی ترکیب شود. اگر شما امید به از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن با رژیم غذایی و ورزش دارید مهم است که فعالیت هایی معمول خود را به جای عضله سازی برای کاهش وزن ایده آل تنظیم کنید.

چقدر ورزش برای از دست دادن وزن هدف، مورد نیاز است؟

مقدار ورزش به مقدار کاهش وزن هدف شما بستگی دارد. شما باید حدود 3500 کالری برای از دست دادن یک پوند چربی بسوزانید. شما می توانید این مقدار کالری سوزی را با رژیم غذایی یا افزایش فعالیت بدنی انجام دهید. روال اکثر کاهش وزن موفقیت آمیز به طور کلی ترکیب این دو روش برای بهبود سلامت جسمی می باشد. البته، اگر شما در کاهش کالری در رژیم غذایی خود برنامه ریزی می کنید مهم است که مطمئن شوید که شما هنوز کالری به اندازه کافی برای حفظ افزایش سطح فعالیت مصرف می کنید. اکثر روال ورزش های در نظر گرفته شده برای کاهش وزن، تمرکز در روی ورزش های هوازی دارد. بزرگسالان به طور معمول توصیه به دریافت حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی در هفته، در سطح متوسط نیاز دارند. که همچنین باید با 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید همراه باشد. این فعالیت ها را می توان در میان چند روز، در جلسات 10 دقیقه ای یا بیشتر تقسیم کرد. علاوه بر فعالیت های هوازی، بزرگسالان باید حداقل دو جلسه آموزش ورزش قدرتی در طول هفته خود داشته باشند. این فعالیت ها برای کمک به ارتقاء رشد عضلانی است و می توانید توانایی های ورزشی خود را افزایش دهید و به جلوگیری از آسیب ورزش های هوازی کمک کنید. به طور کلی، هدف انجام 30 دقیقه فعالیت بدنی در روز است که باید بطورمتناوب باشد و نوع فعالیت شما هر روز طوری باشد که بر روی بخش خاصی از بدن شما فشار وارد نشود.

 

بهترین تمرین برای کاهش وزن

به عنوان یک قاعده کلی و پایدار، فعالیت های ریتمیک که چند گروه عضلات بزرگ در آنها به کار می افتد می تواند به عنوان ورزش هوازی به حساب آید. هدف این است که کار ریه ها سخت تر نشود و اکسیژن بیشتری به سراسر بدن پمپ شود.

ورزش هوازی – هر تعدادی از فعالیت ها، مانند آیروبیک می تواند به عنوان ورزش هوازی محسوب شود. هر ورزشی از راه رفتن، بولینگ و تای چی می تواند به از دست دادن وزن شما کمک کند اگر شما انجام این وظایف را به طور مداوم انجام دهید. فعالیت های کندتر مانند پیاده روی یا شنا فعالیت های در حد متوسط است و می تواند اغلب در طول هفته انجام می شود. فعالیت های شدید تر مانند دویدن یا بازی بسکتبال می تواند دو تا سه بار در هفته به عنوان بخشی از جلسات آموزشی انجام شود.

تمرینات قدرت پرورشی – این ورزش را می توان در محل های سنتی مانند یک باشگاه ورزشی با استفاده از barbells انجام دهید اما شما همچنین می توانید فعالیت هایی که برای تمرینات قدرتی می باشد در خانه نیز انجام دهید. شما همچنین می توانید فعالیت هایی مانند باغبانی که نیاز است چندین اشیاء سنگین را در طول روز جابجا کنید انجام دهید.

یک روال را انتخاب کنید – بسیاری از فیلم های ورزشی هوازی هستند که شما می توانید در خانه دنبال کنید اگر شما این روال را انجام می دهید مطمئن شوید که برای مبتدیان ایده آل باشد شما همچنین می توانید یک تردمیل یا دوچرخه ثابت در خانه داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 192



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.