no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

سرآغاز سخن پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

درک مشکل پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزان به خوردن خوراکی های مفید

ارائه پیشنهادات جهت ترویج فرهنگ خوردن صبحانه

1- برای اینکه کودکان سنین مدرسه اشتهای کافی برای خوردن صبحانه را داشته باشند باید شام را در ساعات ابتدایی شب صرف کنند وحتی الامکان شبها در ساعت معینی بخوابند تا صبحها بتوانند زود تر بیدار شده ووقت کافی برای خوردن صبحانه داشته باشند اگر والدین صبحانه را بعنوان یک وعده غذایی مهم تلقی کنند وهر روز دور سفره صبحانه بنشینند خود مشوق کودکان به صرف صبحانه خواهند بود.

والدین خوب باید سحرخیزی ، ورزش ونرمش صبحگاهی وخوردن صبحانه در محیط گرم خانواده را به کودکان خود بیاموزند.

2- گنجاندن دروس مناسب در کتب درسی وارائه جزوات اموزشی مختصر ومفید برای تشویق دانش آموزان به خوردن گروه های مختلف مواد غذایی وتبدیل این عادت به نوعی ارزش اجتماعی

3-آموزش کافی ومناسب والدین وافزایش اگاهی آنان در باره داشتن تغذیه مناسب وفواید صبحانه .

4-برنامه ریزی برای افزایش اشتها باید بر اساس ذائقه کودک انجام شود .

5-اجرای طرحهای تحقیقاتی درباره نتایج کوتاه مدت ودراز مدت صرف صبحانه در دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی وارائه نتایج این طرحها در کنگره ها ، برنامه  های صدا وسیما ونشست های والدین در مدارس در این مرحله نقش بخشهای پژوهشی آموزش وپرورش حائز اهمیت فراوان است .

6-از بهترین راههای آموزش مشاهده است والدین باید به کودکانشان اهمیت خوردن صبحانه را از طریق مشاهده گوشزد کنند باید به دانش آموزان به روش رفتاری این امر را آموزش داد .

7-ترغیب نهادهای غیر دولتی مثل انجمن اولیا ومربیان برای به عهده گرفتن بخش عمده ای از برنامه های مربوط به ترویج فرهنگ صحیح تغذیه ای ودر رأس آنهارویکرد مثبت به صرف صبحانه بعنوان مهمترین بخش تغذیه ای  دانش آموزان.

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

با اطلاعات بدست آمده از بررسی های انجام شده ،و نتایج بدست آمده از تحقیقات انجام شده در گذشته و همچنین نظر به مشاهدات انجام شده که در صفحات قبل بدان اشاره کردیم می توان تجزیه و تحلیلی از دلایل عدم مصرف صبحانه از سوی دانش آموزان و نیز نتایجی که عدم مصرف صبحانه در پی دارد ، بدست داد .

در بررسی موانع مصرف صبحانه می توان به 4 عامل اساسی اشاره کرد : خوردن شام سنگین درشب قبل ،دیر خوابیدن و دیر بیدارشدن از خواب وکسالت صبحگاهی ،وقت نداشتن برای خوردن صبحانه قبل از رفتن به مدرسه وبی توجهی والدین نسبت به مصرف صبحانه این عوامل می توانند از دلایل اصلی عدم مصرف صبحانه باشد .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 119



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.